سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس درس را ادامه ندهد، به فهم نرسد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 91 اسفند 5 , ساعت 3:49 عصر

اردوی یک ماهه تیم‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشورمان درحالی از صبح امروز (شنبه) در شهر صنعتی هشگرد آغاز شد که کوروش باقری در نظر دارد با سه یا حتی چهار جلسه تمرین روزانه وزنه برداران را در آستانه رقابت‌های جهانی به مرز آمادگی مطلوب برساند.

باقری با بیان اینکه اردونشینان تمرینات سنگینی را در هشتگرد پیش رو دارند، به روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: با توجه به شرایط ایده آل اردو و تمرکز بالای وزنه برداران می‌توانیم تا چهار جلسه در روز تمرین کنیم. البته در هفته اول روزانه سه جلسه تمرین خواهیم داشت اما در هفته های دوم و سوم فشار تمرینات بیشتر خواهد شد تا رکوردهای ملی پوشان هم افزایش پیدا کند و برای رقابت‌های جهانی به مرز مطلوب آمادگی نزدیک شویم.

باقری با بیان اینکه از فشار تمرینات در هفته پایانی اردوی هشتگرد کاسته خواهد شد افزود: برنامه‌ریزی ما به گونه‌ای است که در سه هفته نخست حداقل 45 جلسه تمرینی را سپری کرده باشیم تا هم بدن ها آماده شود و هم به ترکیب اصلی دو تیم نوجوانان و جوانان نزدیک تر شویم.

وی یادآور شد: هم اکنون هشت نوجوان در اردو هستند که به احتمال فراوان یک وزنه بردار سنگین وزن خط خواهد خورد. از میان 12 وزنه بردار جوان هم یک یا دو نفر در هشتگرد از جمع ما خارج می شوند. البته همه نگاه ما به رقابت های نوجوانان و جوانان جهان که فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود نیست. این نفرات پشتوانه های تیم ملی وزنه برداری هستند و در آینده ای نزدیک می توانند در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی هم خوش بدرخشند.

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری با ابراز رضایت از امکانات اردوی هشتگرد خاطرنشان کرد: امیدوارم با یک نتیجه خوب از اردوی هشتگرد برگردیم تا با بالاترین سطح آمادگی به رقابت‌های جهانی برویم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ