سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
جمعه 91 شهریور 17 , ساعت 10:23 عصر

با گذشت پانزده روز از شهریورماه، آمار تماشاگران نمایش‌های «کلمه، سکوت، کلمه» به کارگردانی مائده طهماسبی و «آنتیگونه» به کارگردانی همایون غنی‌زاده با احتساب روزهای شنبه اعلام شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‎الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، نمایش 90 دقیقه‌ای "آنتیگونه" که قرار بود اجراهای خود را از ابتدای شهریور در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کند، از دوم شهریور در دو بخش کارگاهی و اجرای عموم میزبان بیش از 600 تماشاگر بوده است.

 

این نمایش که از حضور بازیگران کشور استونی و آتیلا پسیانی بهره می برد، شنبه 18 شهریورماه نیز در دو سانس 19 و 30 و 21 و 30 دقیقه بروی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش «کلمه سکوت کلمه» به کارگردانی مائده طهماسبی هم از دیگر نمایش‌های صحنه‌ای مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که اجراهای خود را از 5 شهریورماه با بازی فرهاد آئیش، مریم سعادت، رامین ناصرنصیر، فرشته صدرعرفایی، سعید چنگیزیان، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، شبنم فرشادجو، مهسا طهماسبی، سهیل پیغمبری و امیر صارمی در تالار استاد سمندریان آغاز کرده است.

 

این نمایش 60 دقیقه‌ای که تا 7 مهرماه اجراهای خود را در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه خواهد داد، تا روز پنجشنبه 16 شهریورماه میزبان بیش از 1500 تماشاگر بوده است.

 

این خبر می افزاید؛ نمایش «کلمه، سکوت، کلمه» در شب افتتاح خود که با حضور علی نصیریان برگزار شد نیز میزبان بیش از 300 هنرمند، خبرنگار و مسئولین فرهنگی _ هنری کشور همچون علی نصیریان، مجید سرسنگی، هنگامه قاضیانی، سیامک صفری، حسن معجونی، گلاب آدینه، مریم معترف، داریوش مودبیان، اردلان شجاع‌کاوه، قاسم زارع و ... بوده است.

 

در پایان یادآور می شود، دو نمایش‌ ایتالیایی «لو» و 3(A+B) به کارگردانی «کلودیا سوراچه» نیز از 28 شهریورماه سال جاری اجراهای خود را در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ