سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمانِ کسی برای خدا خالص نمی شود، تا آن که خداوند، نزدش از خودش، پدرش، مادرش ، فرزندانش، خانواده اش و هر آنچه از مردم دارد، محبوب تر باشد . [امام صادق علیه السلام]
 
سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 8:1 عصر

بازی والیبال تیم های میزان مشهد و باریج اسانس کاشان ساعت
quotation mark 30 : 15 quotation mark فردا چهارشنبه از شبکه سه سیما پخش می شود .
بازی این دو تیم در چارچوب هفته هشتم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ برتر مردان کشور جام سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم فردا در سالن مهران مشهد برگزار می شود .
جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت : پیشتر قرار بود این بازی همزمان با بازی های دیگر هفته هشتم راس ساعت 17 آغاز شود که به سبب پخش زنده تلویزیونی این بازی به ساعت 30 : 15 موکول شد .


این دو تیم در هفته هفتم ( یکشنبه گذشته ) دو تیم مدعی صدرنشین را مغلوب کردند .
در یکی از بازی های هفته هفتم کاله قهرمان دوره گذشته این رقابت ها که در مکان دوم جدول رقابت های امسال قرار داشت در خانه خود ( 3 بر صفر ) مغلوب میزان مشهد شد .
کاله با 15 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد اما میزان مشهد با یک پله صعود و با 14 امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت .
همچنین در کاشان باریج اسانس که در 6 دیدار گذشته خود تنها یک پیروزی داشت، در برابر پیشگامان کویر یزد شگفتی ساز شد و صدرنشین لیگ برتر والیبال را با نتیجه ( 3 - 2 ) شکست داد .
اما پیشگامان کویر با کسب یک امتیاز این بازی و 18 امتیاز خود همچنان در صدر ماند و باریج اسانس پنج امتیازی شد و یک پله صعود کرد و در جایگاه دهم قرار گرفت .


سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 8:1 عصر

تیم ملی هاکی سالنی کشورمان نخستین بازی خود را در رقابت های جام ملت های آسیا با پیروزی پشت سرگذاشت.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، ملی پوشان ایران در نخستین دیدار و نخستین روز برگزاری این رقابت ها
در سارابوری تایلند موفق شدند با نتیجه پر گل 18 ـ یک تیم قزاقستان را شکست دهند. ادامه مطلب...

سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 6:45 عصر

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه در مورد این رقابت ها گفت: این مسابقات به مناسبت هفته بسیج و به مدت 11 هفته در سالن ریاست جمهوری شهرستان قروه برگزار می شود.

امیر رشید امیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از مسابقات به صورت آزاد برگزار می شود و 40 تیم به صورت دوره ای در سه بخش چهار دولی، دلبران و سریش آباد با هم به رقابت می پردازند.

وی ضمن تبریک هفته بسیج به ملت ایران به سالروز تاسیس شجره طیبه بسیج به دستور امام راحل اشاره کرد و گفت: بسیج، غرور، عزت و قدرتمندی ایران را به رخ دشمنان انقلاب کشیده است.

به گفته وی بسیجیان با ایثار و فداکاری امنیت را برای کشور فراهم می کنند و در عین حال نیروی کارآمد و سرمایه های گرانبهایی برای کشور نیز هستند.ک/3


سه شنبه 91 آبان 30 , ساعت 6:44 عصر

به گزارش خبرنگار ایرنا، بر اساس تصمیم مدیر باشگاه از این پس ? رضا ابراهیمی ? به عنوان سرمربی و ?طاهر قره داشلی ? به عنوان کمک مربی این تیم را همراهی خواهند کرد.

این تصمیم از سوی مدیریت باشگاه پس از ارائه بازیهای ضعیف و نیز در پی هفتمین شکست متوالی تیم جواهری در لیگ برتر والیبال کشور اتخاذ شده است.

تیم جواهری سال گذشته در لیگ دسته اول کشور حضور داشت و با مربیگری ?طاهر قره داشلی? به لیگ برتر صعود کرد ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ