سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه با دانشمندان در آمیزد، بزرگش شمرند و هرکه با فرومایگان درآمیزد، پستش بدارند . [امام علی علیه السلام ـ در سفارش به امام حسین علیه السلام ـ]
 
دوشنبه 91 بهمن 30 , ساعت 1:41 عصر

هاشم حیدر، رییس فدراسیون فوتبال لبنان از نهایی شدن نتیجه‌ تحقیقات تبانی اخیر فوتبال این کشور خبر داد و اعلام کرد که اسامی خاطیان تا کمتر از یک هفته‌ دیگر اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، تبانی اخیر فوتبال لبنان در هفته‌های اخیر به بحث داغ رسانه‌های این کشور و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل شد. با این حال هنوز خاطیان این تبانی مشخص نشده‌اند، هر چند که گمانه زنی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

هاشم حیدر، رییس فدراسیون فوتبال لبنان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی العربیه گفت که تحقیقات به پایان رسیده است و به زودی نتایج آن اعلام خواهد شد. ادامه مطلب...

دوشنبه 91 بهمن 30 , ساعت 1:41 عصر

?سید محمد پولادگر? روزدوشنبه در حاشیه مسابقات قهرمانی تکواندو نیروهای مسلح درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون تکواندو ایران از لحاظ مالی در مضیقه است به طور یکه توانایی برپایی اردوهای بلند مدت را نداریم.

وی اظهار داشت: چندی وقت دیگر باید در مسابقات جهانی و سپس در مسابقات کشورهای اسلامی حضور یابیم و امیدواریم پیش از این مسابقات مشکلات مالی فدراسیون برطرف شود.

رییس فدراسیون تکواندو ایران خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت در مسابقات جهانی و کشورهای اسلامی نیاز به آرامش و اردوهای مستمر داریم درغیر این صورت نمی توانیم قول مساعدی برای کسب عنوان در این مسابقات بدهیم.

پولادگر گفت: اکنون در بحث آموزش حرکت های بسیار خوبی انجام شده و طبق هماهنگی با دانشگاه علمی کاربردی سعی داریم به مدرسین فدراسیون تکواندو مدرک ارائه کنیم.

وی در خصوص برگزاری مسابقات نیروهای مسلح اظهار داشت: این مسابقات در سال های اخیر به صورت منظم برگزار شده و خدا را شکر امسال نیز در آبادان با شرایط خوبی در حال انجام است.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: در این مسابقات نتوانستیم ملی پوشان را شرکت دهیم زیرا همانگونه که از نامش پیداست افرادی که زیر پرچم در حال خدمت کردن می باشند حق حضور در این مسابقات را دارند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ