سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، پاک است و پاکان را دوست دارد ؛پاکیزه است و پاکیزگان را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 92 فروردین 17 , ساعت 1:8 عصر

به گزارش ایرنا، ملی پوشان تنیس ایران که خود را برای حضور در پیکارهای جام دیویس آماده می کنند، در نخستین دیدار خود در جدول مقدماتی، انوشا شاهقلی با میروسلاو کلمان از اسلواکی روبرو می شود، روزبه کامران به مصاف شهباز خان از هند می رود ، اشکان شکوفی با محمد ردا از کویت مسابقه می دهد و شاهین خالدان دیگر ملی پوش کشورمان در جدول اصلی مسابقات با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه اوایل اردیبهشت با حضور هشت تیم ایران، هنگ گنگ، جزایر پاسفیک، امارات، کامبوج، مالزی،عمان و ویتنام در میانمار برگزار خواهد شد که در پایان دو تیم برتر راهی گروه دوم خواهند شد.


شنبه 92 فروردین 17 , ساعت 1:8 عصر

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران از ساعت 17 امروز در مرحله نیمه نهایی از رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می روند .

به همین دلیل تعداد کثیری از دستفروشان در خیابان های منتهی به ورزشگاه شهید عضدی رشت استقرار یافته و پرچم های این دو تیم را به فروش می رسانند .

علاوه بر پرچم تیم های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران ، کلاه و هدبندهای این دو تیم نیز توسط دستفروشان به معرض فروش گذاشته شده که بازار خوبی نیز دارد .
ادامه مطلب...

سه شنبه 92 فروردین 13 , ساعت 1:10 صبح

جام ورزشی، تیم پرسپولیس در دیداری حساس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز هفدهم فروردین میهمان داماش گیلان است.

 

شاگردان گل محمدی که با قرار گرفتن در رتبه ششم هر چند از قعر جدول فاصله گرفته اند اما این رتبه هرگز باب میل طرفداران و مدیران این باشگاه نیست و قهرمانی در جام حذفی می تواند رضایت آنها را جلب کند.

 

پرسپولیس که در بازی مرحله یک چهارم نهایی نیز در قرعه کشی انجام شده ناکام ماند و نتوانست میزبان ذوب آهن باشد، در نیمه نهایی نیز فرصت میزبانی را از دست داد و باید در زمین داماش به میدان برود.

 

آمار جالب پرسپولیس در بازی های خارج از خانه در زمان مربیگری گل محمدی اما برگ برنده این مربی محسوب می شود.

 

پرسپولیس از زمان حضور گل محمدی در راس کادر فنی در هیچ کدام از دیدارهای خارج از خانه چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی گلی دریافت نکرده است و سرمربی جوان قرمزها این مسئله را برگ برنده خود در دیدار مقابل داماش می داند.

116

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ